Burn Out

 
Passar på och skriva lite nu innan jag ska gå och lägga mig. Livet rullar vidare. Ikväll har jag och flera från Brännan haft en konsert på Mullberget. Det var fler duktiga som spelade och jag måste säga att det gick riktigt bra för oss. Till och med folk i publiken som sa att det var värt att skippa hockeyn ikväll för konserten... ;-) Den bästa sorts betyg...
 
Jag börjar inse nu vilken fantastiskt vår jag har att se fram emot. Först och främst drar min klass i början av maj till Göteborg på klassresa!!! Vi är så taggade, det kommer bli jätteroligt. Sedan, då pappa fyllt 50 år så ska vi till Prag och se hockey-VM. Som hans födelsedagsresa. Även fast jag inte är det största fanet av hockey kommer det bli så häftigt och roligt att se hockey-VM. Sedan är ju Prag en sådan vacker stad. Tummen upp för resor!