Jeudi

 
Åh jag är så taggad på att få springa utomhus, på barmark alltså! Älskar att springa runt älven eller i skogen, känns nästan inte som att man tränar utan mer bara gör något skoj... Idag var en väldigt bra skoldag. Hade prov i tisdags och i onsdags, men idag var det väldigt lugnt. Plus att det var...som nog ingen elev missat... tex mex buffé till lunch! Som vanligt långa köer, men vad gör man inte för mat? Det var en och en annan som hade paltkoma på no:n efteråt. Och vissa mer än andra. Jag som känner mig väldigt mätt efter två bröd, vad skulle hända ifall jag åt 10 stycken bröd som vissa har kapaciteten till? Haha, skulle sprängas rent allvarligt.
 
Den goda matdagen fortsätter. Bara jag som blir taggad att laga mat ifall jag hittar något gott och enkelt recept i tidningar? Ska laga soppa idag, får se hur det blir senare.
Emilia

Nämen där är ju mina fötter!! Som jag letat!;))