Gårkvällen

 
 
Fick snabbt cykla hem efter jobbet igår för att duscha innan Pekkaris plingade på dörren efter klockan 6. Hade en mycket rolig kväll med go mat och deras sällskap. Vi har alltid så mycket att prata om och allt känns så genuint med dem. Verkligen fina människor att träffa<3 Har också införskaffat mig en fin klänning från BikBok som jag hade på mig igår kväll. Kul att för någon gång skull bära en klänning och känna sig lite somrig i detta väder. Och tycker att det börjar bli bättre väder nu...
 
Det enda som kanske störde mig lite under kvällen var hur mina fondanter inte riktigt blev perfekta. Tror det berodde på att formarna var för dåligt smorda, för de gick inte att få ur formen. Men men det fick ätas direkt ur, och det gjorde ju inte så mycket. Det bara klia lite i mig, ni vet...