Schoolin' Life


Våran sista fullvecka i skolan är i full gång och nu är det inte länge kvar tills sommarlovet (!!!). Vet inte hur många gånger vi "gnällt" över hur onödigt det är att gå denna sista veckan i skolan då i princip allt vi gör är att se filmer, köröva och få tillbaka alla prov som lärarna massrättat nu i sista sekund. Tycker rent synd om de lärare som måste rätta alla nationella prov. Oj vad spyless jag skulle bli...
 
Men ärligt talat just nu känns det inte alls som att sommarn är här med detta vädret. Dessutom ska det visst regna väldigt mycket imorgon, som råkar vara min födelsedag! Men det går ingen nöd på mig, ska inte bli ledsen pga. av vädret. Det finns så mycket roligt imorgon och framöver att se fram emot som gör att vädret är en fis i världsrymden.
 
Fram tills sommarlovet har jag en massa saker att se fram emot:
 
-Min födelsedag
-Kalas/fest/födelsedagsfirande med mina amis
-Släktkalas (där jag får träffa min släkt som var så länge sedan)
-Nästa veckas skola, vilket inkluderar brännbollsmatch mot lärarna, lite städning och så den årliga supén!
-Lunch med mina ladies på våran komplediga tisdag
-Och så skolavslutningen såklart!