Första maj


 
Hade en väldigt bra valborgs igår hemma hos Ofelia med Emilia, Thilda, Josse, Stina och Klara. Massor av gott att äta och blev överlycklig då Josse hade bakat Bounty cake pops. Jag älskar Bounty, men tyvärr kan jag inte äta det. Och dessa cake pops, som var mjölkfria, smakade exakt som Bounty, så det var riktigt lyxigt att få äta. Tack Josse!
 
Jag ska packa det sista nu och fixa lite till så är jag så gott som redo för Göteborg! Vi håller alla tummarna att det inte ska regna jättemycket och att resan ska gå som den ska. Vi har redan behövt ändra vår tågresa pga. SJ, så nu är det bäst det går bra. Haha, jag har bara åkt tåg ett antal gånger, jag har aldrig upplevt en försening med SJ. Tåget har alltid varit tidigt och aldrig kommit försent. Men det kommer ju alltid en första gång för alla, säger man väl. Synd bara att det just skulle vara denna resa. Men det löns inte tänka att det ska gå dåligt. Nu är jag så taggad att det inte går att tänka så... gahh! Ha en bra helg!