Color Me Rad

Verkligen det roligaste i träningsväg jag gjort på mycket länge! Vill rekomendera allt och alla att någon gång springa ett sånt här lopp, för wow så roligt vi hade det!
 
Color me rad är ett 5 km långt lopp man springer. Ingen tid och ingen tävling what so ever. Spring i mål, gå i mål, hjula i mål, gör vad du vill bara du tar dig igenom ;-) Men vad som gör CmR så roligt är färgen. Innan, medan och efter kastar man färgbomber på varandra. Man står också och dansar framför scenen och räknar ned tillsamamans. På "3,2,1...0!" kastar alla upp färgen samtidigt och det här uppstår:
 
Jättefina bilder jag fick av Stina, men tycker att alla bilder vi tog över huvud taget skipar orättvisa för hur mycket fantastiska färger det var överallt. Inget slår att vara där själv, då ska ni allt få se på färger! Hade färg överallt efter i lördags. Mitt ena öra såg ut att ha blött blå färg och jag hade färg ända in i trosorna då jag kom hem. Mitt vita Doveschampo blev alldeles grönt, haha!