Skäran

 
 
Hemkommen från Skäran och från alla myggor och skog. Nej skämt å sido, haft två superdagar där med Emilia och hennes familj. Verkligen härligt att få komma till en stuga ibland då man själv inte har någon. Haha, Emilia trodde jag skulle stanna på deras altan och "meditera" hela dagen för att jag tyckte det var så härligt att bara vara bland allt grönt och känna in lugnet. Aom...
 
Men jag tycker vi höll igång ganska bra. Åkte ut med gummibåten, sköt luftgevär, fångade spigg, solade vid stranden, såg film, åt en massa gott, cyklade 1 mil till ånäset, besökte mitt kära Ica där, cyklade hem igen, såg Ice Age 4 (haha det är som vår film btw). Väl i Ånäset skulle jag få se utbudet av shoppingen där. "Gallerian" är visst ett bra ställe med bland annat en järnaffär och ekologiska tyger. Men självklart skulle det vara stängt just igår. Ja, ni ser ju skylten;-) Så det blev en riktigt bra start på min lediga vecka från jobbet.