I'm so excited

 
 
Hej på er! Ny vecka, nya möjligheter.... Har en riktigt bra vecka framför mig faktiskt. Redan nu ikväll startar jag med tältning på schemat. Jag och Emiia ska äta en massa gosaker och se film. Tält gör oftast filmkvällar så mycket bättre. Förutom på morgonen då man vaknar av syrebrist och nackspärr(a) haha. 
 
Imorgon kommer fina familjen Pekkari förbi på middag, alltid lika kul att träffa dem. Finns så mycket att prata om då man bara träffas kanske två-tre gånger per år. Och som grädde på moset är vi bjudna på middag till Lena och Jan på onsdag. Kommer verkligen inte behöva äta något mer efter dessa tre dagar. Uppsvullen gris är ett faktum;-)
 
Har insett att jag måste börja bli bättre på att ta bilder på saker. Vad ska jag annars lägga ut för nå bilder än bakverk? Har alltid varit dålig på att ta kort på saker jag gör. T ex mat haha jag hinner alltid äta upp maten innan det slår mig att "men, det där skulle ju lätt blivit en snygg matbild"...