Glenn!?

 
 
 
Hej på er! Kom i förrgår hem från en galet bra resa till Göteborg med klassen! Vill bara tillbaka nu, för allting var så roligt. För det första älskar jag själva staden Göteborg, så att få komma tillbaka dit var helt fantastiskt. För det andra, att då få åka till min älskningsstad med klassen, how great!?. Med mina chicks, utan mamma och pappa haha...(näe ni är också trevliga att resa med) men en klassresa blir en helt annan sak. Sedan hade vi tur med vädret. Regnade endast en dag som var på måndagen. Då skulle vi liks shoppa och åka gokart inomhus.
 
Förutom shopping och gokart hann vi även med Universum, Laserdome, goda middagar och luncher på olika restauranger, försenade tågresor och sist men inte minst: Liseberg! Efter 8 timmar på nöjesparken var vi rätt så trötta i fötterna och genomblöta av vattenkarusellerna, dock mycket belåtna. Åhh vad jag älskar Göteborg. Och att få umgås med klassen där kunde inte ha gjort det hela mycket bättre. Nu räknar vi ledsamt ner skoldagarna innan vår tid på Brännan är över. Samtidigt som sommarlovet lockar så mycket vill jag samtidigt inte att tiden ska ta slut. Ska njuta nu så länge det varar... Ojoj, bara 34 dagar kvar....