SuperC

 
Det känns verkligen jättespännande och roligt att imorgon beger sig jag, mamma, pappa, Emma och Anton (ja, hela familjen!) till Prag! Som pappas 50 års resa så ska vi, hockey-VM till ära, tillbringa helgen i Prag. Självklart är vi där i första hand för att se på hockey. Vi hoppas alla att Sverige ska gå till semin för då är vi i alla fall säkrade 2 matcher där Sverige spelar. Sedan vill jag också fara runt i Prag, det vi hinner, och se denna stad alla talar så gott om. Petřínkullen är en sak jag vill besöka och sedan den kända Pragborgen. Men det är väldigt osäkert vad vi hinner. Så det blir spännande att se. Nu ska jag fortsätta att packa och bara njuta av att vi typ inte har några läxor, prov eller något annat i skolan. Ojojoj så chill det är, blir rent uttråkad av mig ibland haha!
 
Vad tycker ni om bilderna? Supersnygga va!? De är från spexfotot vi tog i veckan och 9c var superhjältar! Jägarns coolt och jag gillar hur de flesta verkligen gick in för det här och gjorde det till en rolig sak. Engagemang gör allting roligare ;-P